poniedziałek, 12 lipca 2010

Wspominki cz. 2 (1995)

Mając pierwsze doświadczenia z papierowym RPG i kilka kolejnych wydań magazynu "Magia i Miecz" za sobą. Postanowiłem wprowadzić swoich graczy w prawdziwy świat Fantasy Role Play. Oczywiście w tym czasie wybór był oczywisty i musiał to być "Warhammer - Edycja Polska" wydany przez wydawnictwo MAG.


Razem z swoim pierwszym wypasionym zawodowym systemem RPG, wszedłem w posiadanie swojego pierwszego zestawu profesjonalnych kości do gry (dzięki czemu miałem już za sobą pierwszą wizytę w profesjonalnym sklepie RPG).

Ponieważ jestem wielkim fanem twórczości Glen'a Cook'a i jego Czarnej Kompanii, miał on znaczący wpływ na sesje i klimat naszego Warhammera. Na zawsze pozostałem wierny tej edycji i może dlatego troszeczkę się rozlazła ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz